Sunday, February 6, 2011

Salam 1Malaysia

Hello3x... wah lame nye aku xupdate blog aku nie... hari nie je dh masuk hari ke-6 bulan Februari 2011... My life rase a little bit kelam kabut pulak this lately... tapi takpe la... yang penting aku kena teruskan hidup jugak dengan positif... dalam sibuk2 banyak benda nak diselesaikan, aku sempat la jugak turun ke kl untuk berjumpa dengan sahabat2 aku untuk lepak2 smbil tenang2kan fikiran yang kusut serabai nie... rasa macam sekejap je pertemuan satu hari tu yang aku rasa memang tak puas... maklum la, dh beberapa tahun aku tak jumpa dengan sahabat2 aku yang sama2 mencari rezeki di MYDIN dulu... dlm kegembiraan tu, actually aku masih lagi diduga dengan macam2 hal... entah nak kata dugaan ke apa aku pun tak tau nak describe kan... Allah je la yang tahu... tp since aku bergelar seorang 'pelajar', aku punya hidup & tekanan semakin menghimpit rasanya... hal kerja pulak, walaupun aku lakukan yang terbaik, tapi tetap akan tidak berjaya memuaskan hati semua pihak... so sampai sini je la untuk rentetan peristiwa yang berlaku... kalau ade masa, aku update la lagi blog aku nie... lpas nie aku upload gmbr2 terpilih masa aku hang out ngan sahabat2 aku tu ye... daaaaaaaa peace 2 tha LOVE....

No comments:

Post a Comment