Sunday, January 23, 2011

Kenangan Pahit...

Hai Allz..


Aku nak catatkan satu peristiwa yang telah terjadi kat aku... aku pun tak expect mende ni bleh jadi dgn sebegitu pantas skali... ptg jumaat 21 Januari 2011 yang lpas, mase aku trn nk balik dr keje, jantung aku bagaikan direntap sebab moto kesyangan aku iaitu YAMAHA LC 135 dh ghaib dri pandangan biasa aku... MOTO AKU TELAH DICURI!!!!!!!!!!!!!!! dengan keadaan yang tak tau apa aku nak ckap mase tu, aku cube cari dikawasan yang berhampiran... sebab tak boleh diterima adalah moto aku hilang di tempat aku mencari rezeki pulak tu... nasib baik kawan sepejabat ade mase tu... kitorg pun terus la pegi ke BALAI nak buat REPORT.... tp actually aku tak tau nak gambarkan perasaan aku ketika itu... kawan aku tu la yang tolong aku pegi wat report sume.. TERIMA KASIH la pada ko PIAN... walaupun aku terkilan sgt, tp nk buat macam mane, dh xde rezeki... aku redha je... tp aku takkan maafkan pencuri yang mengambil harta aku tanpa kebenaran dan hidup die takkan diberkati... hanya ALLAH yang akan membalasnya...

No comments:

Post a Comment