Sunday, November 11, 2012

Alhamdullilah...

Bismmilahhirahmannirahim

ALHAMDULLILAH... itulah kata-kata yang pertama aku ucapkan apabila apa yang aku doakan termakbul juga. Walaupun tidak besar namun ertinya sudah cukup besar bagi aku. Tahun 2012, seperti yang aku telah coret dan luahkan sebelum ini, merupakan satu tahun yang memberikan seribu satu warna dalam kehidupan yang aku lalui. Berbagai ragam, cerita, pengalaman dan peristiwa berlaku dalam tahun 2012 ini. Dan seperti semua ketahui, tanggal 15 November 2012 nanti kita akan menyambut kedatangan awal MUHARRAM.
Semoga menjadi tahun baru yang cemerlang dan terbaik untuk aku.


Aku Bersyukur PADAMU Ya Allah....
Pada minggu sebelum ini pula, merupakan minggu yang gembira bagi aku kerana setelah berperang dengan GIGIHnya untuk mengharungi beberapa keping kertas MAUT, aku telah tahu keputusan yang aku peroleh. Aku sangat-sangat gembira dan terima kasih pada classmate aku yang memang semuanya sangat supportive dan tidak jemu memberikan semangat antara satu sama lain. THANK YOU GUYS.... Diam tak diam tinggal beberapa sem dan tahun sahaja lagi untuk kita semua tamat kan.. Tidak sabar rasanya dan selepas itu akan difikirkan untuk ke tahap yang lebih ke atas. Satu lagi yang paling aku syukuri adalah tentang apa yang aku hidapi telah beransur-ansur pulih. ALHAMDULLILAH sangat-sangat. Ianya memang tanpa disedari. Mungkin rakan-rakan rapat tahu apa yang aku hidapi itu. Tetapi aku tidak boleh terus berasa gembira kerana tidak mustahil ianya akan terjadi semula. Cuma langkah-langkah kesihatan yang sepatutnya perlu diambil berat untuk mengelakkannya berulang. Dan untuk kehidupan aku sekarang, aku bahagia dikelilingi keluarga dan orang-orang di sekeliling aku. Apa yang terlihat di riak wajah tidak akan mencerminkan apa yang tersirat dan terbuku di dalam hati... PEACE....

No comments:

Post a Comment