Sunday, November 11, 2012

Sudah?? Biarkan Sahaja....



Sudah Cukup Sudah
by Nirwana Band


Bismillahhirahmannirahim

Mesti semua suka dengan lagu dari kumpulan NIRWANA BAND ini kan yang bertajuk SUDAH CUKUP SUDAH. Lebih-lebih lagi lagu ini merupakan OST bagi drama slot AKASIA bertajuk JULIA di TV3. Pada mulanya, aku memang tidak berapa minat dengan lagu ini. Tetapi apabila sudah setiap hari mendengarnya, aku makin tertarik dengan lirik lagu ini. Barang yang lepas usah dikenang, tetapi aku bukan ingin mengenang perkara lalu, cuma aku berasa bertanggungjawab dengan apa yang terjadi. Walaupun ianya keputusan aku, tetapi dari keputusan tersebut, aku dapat menilai setiap gerak geri dan sikap sebenar seseorang itu. Hal ini tiada kena mengena dan diharap jangan ada yang terasa apabila membacanya. Cuma bagi aku, jika sudah tiada keserasian dan persefahaman, lebih baik ianya dihentikan daripada menanggung sengsara dan kekesalan seumur hidup selepas itu. Cuma janganlah terlalu ghairah dengan mengikut kehendak hati yang dipenuhi amarah. Takut tersalah membuat percaturan. Apa-apa pun selamat menonton video ini.. 

No comments:

Post a Comment