Wednesday, January 14, 2015

Usikan & Usik-Usikan

Bismmillahirrahmannirrahim
Asssalammualaikum w.b.t

Haaaa... Aduhai lama sangat kan time frame last posting dengan yang ini... errmmm macam mana laa nak berjaya dalam blog kan.. Aiyakkkk.. masa, masa, masa... Ok, Tak apa, aku nak tulis ni.. Bacalah yaaa.. haha.. Siapa yang tak pernah kena usik? angkat tangan anda! Ermmm xda sesiapa... Semua orang pernah diusik kan.. Tapi bukan usikan makhluk halussssss... Lari topik.. Usikan dan gurauan orang sekeliling kepada kita.. Apa reaksi dan penerimaan bila kita sering diusik? Suka? Duka? Jelek?


Aku hidup dekat dunia ni 27 tahun.. Nak masuk 28 tahun ni.. Muda lagi tu.. Dah 27 tahun juga la aku diusik dan "diganggu" oleh statement2 yang kadang-kadang aku rasa sebenarnya dah tahap melampau dan terlampau.. Tapi itulah, dah memang jenis aku ni buat dan ambil perkara tu sebagai 'USIKAN" jadi, biarkanlah sahaja ia berlalu di cuping telinga aku yang capang ini.. Tapi sometime, bila dah terlalu stress dengan usikan ni, rasa macam nak gila pun ada.. mintak simpang laaaa kan.. haha.. But one thing, kepada "peminat" aku kat luar tu kamu2 semua boleh sahaja meneruskan niat anda itu, kerana bagi aku, hidup ni takkan seronok tanpa bergurau kann... katanyaaaa... ok permulaan 2015, jumpa lepas ni.. aku nak cerita pasal isu semasa yang sedang membara lara...

No comments:

Post a Comment