Saturday, April 23, 2011

Today's activity....

hari ni 23 APRIL 2011... actually hari nie hari keramat bagi aku... today's my birthday la.... hahah tak sangke, dh pun masuk 24 tahun... hem tp hari ni aku memang rase kepenatan giler la sikit sebab dari awal pagi dah kena bangun nak bersiap sedia untuk ke DEWAN KERAMAT... hehe bukan dewan negara atau dewan rakyat ok... tp dewan yang akan menentukan mase depan aku iaitu dewan periksa da...  hari nie paper CTU 151. hem pening la jugak nak menjawap soalan yang diberikan... masalahnya, aku baca bab lain, soalan keluar bab lain... adoyai kekantoian aku disitu.. tp nak wat camne kan... jasad dengan roh aku pun dh masuk dan ada kat dalam dewan tu... terpaksa la jawab jugak sedaya upaya nye ( ye ke?? ) pastu xdek plan apa-apa... terus balik untuk kejar ke rumah busu aku sebab ade kenduri khatam quran sepupu aku... cuaca pulak hari ni panas semacam pulak... tp, debaran aku sebenarnya belum habis lagi sebab ade lagi paper yg lagi 'MANTOP' soalannye bakal dihadapi... hahaha... walau camne pun, aku akan buat jugak la the best yang aku mampu demi masa depan aku jugak kan... k la, tu je aku nak cite, yang lelain menyusul la nanti ke, kemudian ke, minggu depan ke, tahun depan ke... huhu =)

No comments:

Post a Comment