Saturday, December 29, 2012

366 Hari

Bismillahhirahmannirahim.....

Alhamdullilah setelah beberapa hari blog ini agak lompong kerana terdapat banyak benda dan kerja yang perlu difikirkan. Tapi walaubagaimanapun, aku tetap akan memberi nafas pada blog ini dan dari masa ke semasa akan terus mempertingkatkan tahap penulisan disamping menaiktaraf blog ini supaya tidak boring. Tapi sebenarnya blog ni memang untuk mereka yang suka membaca... Ok la, seperti yang semua sedia maklum dan mungkin ternanti2 ketibaan tahun baru yang bakal disamvut dalam beberapa hari sahaja lagi.. Sudah semestinya banyak perkara dan peristiwa yang telah berlaku dalam kehidupan kita dalam tahun ini. Pahit, manis semuanya hanya akan menjadi sejarah selepas ini. Apa yang bole disimpulakn adalah kita hanya mampu SANDARKAN PADA KENANGAN. Mustahil bagi kita untuk kembali mengalami peristiwa tersebut semula. Walau apa pun, tahun baru yang bakal kita sambut nanti diharapkan bakal menjadi medan untuk kita mendapat lebih keberkatan dan kejayan... Dan bagi aku sendiri, tahun 2012 ni membawa kenangan yang seiring dalam kehidupan aku... Aku berfikiran positif dan kehidupan diteruskan dan yang pasti kehidupan aku akan terus dipenuhi dengan pengalaman2 baharu... Peace!

No comments:

Post a Comment