Saturday, December 29, 2012

BRP

Bismillahhirahmanirahim


Hola lagi sekali... BRP? Apa bend laa BRP tu? BRP is for Blog Remaja Pujangga... Blog aku ni la kan...


Ok itulah dia background dan line blog aku iaitu 'Satu Penghargaan'... Sebenarnya aku mention pasal BRP ni bukan untk apa.. Blog ni dah terang2 merupakan satu blog yang diambil dari pengalaman aku dan orang sekeliling aku.. Even ianya bernama REMAJA PUJANGGA, bukanlah bermakna setiap masa aku akan post benda2 yang jiwang karat... Ianya lebih kepada setiap isu atau perkara yang berlaku didalam kehidupan... Jadi dah tentu2 lah aku akan terus menulis apa2 yang berkaitan dan dekat dengan kehidupan Sambil tu akan terselit juga lah hasil tulisan aku sendiri yang mana aku dh siapkan untuk bahan bacaan disini.. So, sesiapa yang terasa nak baca tu sila lah... Yang tak minat nak membaca tak payah baca.... Hahahaha peace!

No comments:

Post a Comment