Friday, March 11, 2011

Perjalanan Hidup

Assalammualaikum w.b.t..... salam sejahtera & salam 1Malaysia....


Hari ni 11 Mac 2011 bersamaan 6 Rabiul akhir 1432H.... erm, susah juga nak mengupdate my blog nie hari2.. coz what, kebanyakan masa dihabiskan dengan bermacam2 benda yang dilakukan... macam satu hari tu terasa pendek je... Btw, hari ni since ada masa terluang sikit nie, bole la aku karang sikit kat sini... it's been a month baru aku update balik my blog. Dalam masa tersebut, banyak benda yang berlaku in my life.  First, hal berkaitan kerja aku.. it's make me happy la sikit bile aku dengar sorang dari batch aku nak berkhidmat satu bumbung dengan aku.. haha. Coz dalam banyak2 batch aku, takde sesape pon yang 'tercampak' kat N9. next lepas tu, aku ada class yang ketiga. pergh mlm sebelum class, punya la struggle nak siapkan 'keje sekolah' yang dh terlajak tak disiapkan.. hah sejak tu la lagi 'bertimbun2' keje sekolah yang lecturer bagi dlm online class. skang kepale hotak aku pon dh macam mereng sebab macam2 nak pikir... haha but i hope that what i'm doin' going smoothly and do much better.. lepas nie aku akan post hasil2 kerja aku sendiri pulak yang 'terkumpul' sebagai pekasam tu.. wallahhh

No comments:

Post a Comment