Monday, March 31, 2014

Kelegaan....

Bismillahhirrahamannirrahim

Assalammualaikum w.b.t

Lega. Itu adalah perkataan yang sesuai dikatakan BUAT masa ini. Sebab apa? Hari ni tadi adalah hari terakhir peperiksaan untuk semester aku kali ini. Doanya harap aku lulus semua subjek untuk meneruskan semester akhir selepas ini. Untuk paper hari ni tadi QMT 181. Memang hazab nak menjawab paper ni. Sebab apa? Ni dah la kali kedua aku amik. Pun berulang lagi peristiwa sem lepas. Tak sempat nak siapkan beberapa soalan. Adushhh... Adakah harapan untuk aku lulus tu? Tak apa, yang penting kali ni, tak banyak yang aku tinggalkan. At least ada juga markah dari soalan2 yang aku berjaya siapkan tu. Dan untuk kesekian kalinya, memang bila tiba waktu exam, memang aku berada dalam tekanan yang maksimum. Memang ikutkan oang sekeliling atau benda keliling aku takkan aku hiraukan! Tapi lepas habis semua, alhamdulillah, KELEGAAN yang teramat dirasai. Esok aku start balik untuk bekerja seperti biasa. 2 minggu ni memang sangat2 menmbuat aku tertekan. Jadi esok aku naik kerja harap2 tak ada pulak bebanan baru. Till then, up to the next posting yeeee...


No comments:

Post a Comment