Saturday, May 11, 2013

Bulan 5, 2nd Wedding Ceremony

Bismillahhirrahmannirrahim

Alhamdulillah, aku masih bernyawa. Terima kasih Ya Allah. Hari ini sabtu dan merupakan hari penting buat kawan aku yang bru bernikah semalam. Haaa hari ini adalah majlis resepsi bagi belah perempuan. Aku? Ape lagi laa kan. Jadi pak kepit hahaha... Bukan kepit yang itu, maksud aku pengapit. First time in my life nak kena jadi pengapit, tak penah umur aku dok berdiri sebelah pengantin dan melayan raja sehari. Selalu pun aku pergi kenduri sebagai tetamu aje. Haa aku sajikan dulu beberapa gambar selepas nikah dan malam berinai malam tadi yang sempat di snap snop yo. Satu yang aku tertarik dalam majlis kawan aku yang sorang ni, semuanya nampak tenang dan smooth walaupun ada beberapa perkara yang tidak dijangka berlaku masa perjalanan dia ke rumah pengantin perempuan. Tapi segalanya dah pun selamat dan harapannya semoga dia dan isteri bahagia hingga akhir hayat...

 



No comments:

Post a Comment