Friday, May 10, 2013

Living La Vida Loca :-)

Bismillahhirrahmannirrahim

Alhamdullilah hari ini aku masih bernyawa... Dan hari ini merupakan penghulu segala hari... Kejap lagi semua dah boleh bersiap sedia untuk pergi ke masjid. Haaa bulan lepas umur aku pun dah genap 26 tahun. Rasa tak percaya pulak kan.. 4 tahun lagi masuk 3 series tuuuu. Aku ucapkan terima kasihlah pada semua yang doa yang baik2 untuk aku kan. Start lepas minggu tu memang setiap minggu kenduri sana kenduri sini. Hari ini pulak classmate aku nk menikah. Congratz to him first sebab akhirnya ko bergelar nakhoda jugak Encik Afizal Azil a.k.a tuanku... hahahaha Lately ni pun kehidupan aku agak balancing jugak laa.. Perghh balancing macam tayar kereta laa pulak. Balance means ada masa life aku slow dan ada masa gembira. For the couple ov months pun macam2 benda dah jadi dalam hidup aku including yang melibatkan family. TAPI! semua orang tak tahu dan tak perlu tahu kan. Tahap kesihatan aku juga berada di kondisi yang memuaskan selepas aku risau dengan apa yang berlaku tempoh hari tu. Semalam pulak result exam study aku dah keluar dan alhamdulillah dengan apa yang aku dapat. Semalam pun aku keluar dalam erti kata lain pakej untuk raikan result aku tu. Apa lagi yang aku harapjan dalam hidup aku? Ermmm sudah tentu kejayaan yang berterusan dan seseorang yang sesuai untuk berada disamping aku kan. Pertemuan semalam pun dengan kawan aku dan pertemuan tu buat aku selesa. Apa2 pun langkah awal mesti dimulakan dahulu kan. till then, tggu next post ye. Adios

No comments:

Post a Comment