Friday, May 10, 2013

Kenduri Sana Kenduri Sini

Bismillahhirrahmannirrahim

Hello there... ermmm bila aku tengokentri terakhir, punyalah lama aku tak update blog ni.. Adoi apa laa nak jadikan... Tak pe laa lama tak update pun facebook aku tetap update.. hahaha Ermm apa nak cite ek? Minggu lepas member aku kawen. Nama dia shera.. Masalah dikala mendapat jemputan dari dia adalah culture SHOCKKK!!!! Terkejut toqqq semua... Dalam diam2 tup2 dah nak kawen... Apa celop kannnn.. Whateva pun aku dah pun lapangkan masa aku untuk hadir pada hari bersejarahnya dengan pasangan... Pasangan dia pun agak friendly dan boleh masuk dalam group kitorang yang agak mereng... wawawawa. Aku xnak laa upload bebanyak gambar wedding dia dekat facbook sebab aku akan upload dekat sini... Jadi berikut afalah momebt2 ibdah dalam hidup dia bersama pasangan yang sempat ditangkap... haaa ayat pun dah tunggang langgang... Tapi actually lagi best kalau yang lain2 dapat turun sekali memeriahkan majlis... Untuk azrul dan kahar, wedding korang jangan lupa jemput tauuu. Esok resepsi sebelah lekaki dekat cheras tapi aku tak bole pegi sebab ada komitmen lain.. So hayati laa gambar2 di bawah... hehehehe peace....

Majlis perkahwinan Shera & Ijat
Tarikh : 4 Mei 2013
Tempat : Batu 14, Hulu Langat







No comments:

Post a Comment