Friday, May 10, 2013

Permataku

Bismillahhirrahmannirrahim

Masih terus menulis.. Banyak pulak benda nak ditulis hari ni kan. Ok siapa yang suka menulis angkat tangan! Eh aku je yang angkat sebab takde orang lain daaa... Baiklah apa yang semua akan baca sebentar lagi? Haaa aku kan dah lama tak menulis jadi aku persembahkan satu tulisan yang aku create sendiri... Ingat nak jadikan lirik, tapi tengoklah boleh ke tak kan..

Permataku
Mengapa kau pergi dan berlalu
Dikala aku masih memerlukanmu
Wahai permataku, kembalilah padaku

Oh permata
Kau ibarat bulan yang jauh
menyinari hari-hariku yang luluh
Tanpamu kini ku ibarat lumpuh

Oh permata
Walau kau jauh dariku
Hilai mesramu tetap ku rasai
semoga dapat kita bersatu
Tidak kini mungkin disuatu masa nanti

Permataku
Bahagialah kamu hendaknya
Doaku sentiasa mengiringi langkahmu
Semoga aku tidak kau lupa
Ku disini hanya mampu menunggu

created by : Remaja Pujangga @ Kemm'z Khamahrulz 2013

Ermmmm itulah satu dari luahan rasa... TAPI bukan ada kaitan dengan kekasih cuma boleh direlate kan sebab aku create untuk general. Untuk siapa aku create tu semestinya aku sahaja yang tahu.. From that, leave a comment if u like it... :

No comments:

Post a Comment