Friday, May 10, 2013

Putih Hitam Derita Bahagia......

Bismillahhirrahmannirrahim

Hai3x everybody, sape2 yang suka membaca keep on reading this blog okai, yang tak berapa nak minat on reading can leave this page. Hahahaa aptb. Haaa kamu2 semua mesti suka dengar lagu kan. Kebelakangan ni kan banyak lagu2 yang best2 release dekat Malaysia ni kan. Bravo dan syabas laa kat semua artis2 yang release a good song untuk halwa telinga kita ni. Untuk aku, memang aku MINAAAT sangat dengar lagu tak kira genre apa pun. Dan sekarang yang paling best adalah lagu dari Hafiz iaitu Bahagiamu Deritaku daaannn St12 iaitu Putih2 Melati. Komen sikit laa ek pasal dua lagu ni. Lagu hafiz tu first aku dengar bila aku buka you tube. Masa tu semua radio belum putar lagi pun lagu ni. Satu lagu yang baik bila kita dengar sekali je dah dapat attention kita. Haaaa ini laa lagunya. Melodi best, lirik puitis dan vokal Hafiz memang tak boleh blah laa kan... Super voice kot. Aku dah share kat facebook pun. Pastu lagu dari St 12, ermmmm lagu ni best. Tapi mula2 aku tak minat pun lagu ni. Bila dah kerap sangat dengar lama2 sangkut jugak. Lagu ni simple ngan lirik yang ulang2 dan boleh kata catchy juga la kot. Lirik pun sesuai untuk aku yang masih mencari jodoh ni... Nak jugak interframe kannnn.. Apa2 pun hopefully lagu ni jadi malar segar laa macam lagu2 zaman dulu tu kan. Next korang enjoy laa dengan 2 klip dari 2 lagu ni yee.. One day aku pulak nak cover lagu ni.. test market vokal. hehehehe....

Tajuk Lagu : Bahagiamu Deritaku
Penyanyi : Hafiz


Tajuk Lagu : Putih-Putih Melati
Penyanyi : ST 12





No comments:

Post a Comment