Sunday, October 14, 2012

Apa benda ni?

Belief in GOD Loyalty to king and country Honor of constitution Sovereignty the law Courtesy and politeness Apa benda la tu semua kan? Tapi bile di translate balik jadi lah macam ni.. Kepercayaan kepada TUHAN Kesetiaan kepada raja dan negara Keluhuran perlembagaan Kedaulatan undang2 Kesopanan dan kesusilaan Haaaa itulah dia sebenarnya... 5 prinsip rukun negara sebenarnya? Kenapa aku highlight rukun negara pulak? Takan tebal sangat semangat patriotik dalam diri ni kan? Sebenarnya tulah antara satu soalan dalam exam paper aku baru2 ni... Beberapa hari yang lepas je.. Selama ni memang tak ambil tahu pun rukun negara dalam bahasa inggeris. Tapi tulah bila aku belajar subjek tu berkembang jugak pengetahuan aku walaupun tidak banyak. Tapi subjek ni agak MENARIK!!!! Hopefully aku dapat result yang baik nanti... :-)

No comments:

Post a Comment