Wednesday, October 17, 2012

Ketentuan...

Salam semua....

Hari ini first day secara rasmi aku kembali solo. Agak sukar sebenarnya memikirkan keputusan yang telah pun aku lakukan mengenai hidup aku... Aku faham dan mengerti amarah yang melanda dirinya berdasarkan kenyataan yang dikeluarkan. Tapi aku harus menerima balasan tersebut dengan hati yang terbuka. Sesuatu yang aku pelajari, setiap keputusan yang terbaik bagi kita mungkin tidak bagi pandangan orang lain. Kerana walau apa pun diri sendiri juga yang faham dan menanggung segalanya. Sukar untuk membuat orang lain faham dengan situasi kita. Aku juga mengaku dengan kekhilafan yang tidak disengajakan tanpa aku sedari aku telah melakukannya. Apa-apa pun akan aku teruskan perjuangan hidup aku dan semoga segalanya dipermudahkan bagi aku selepas ini. Aku tetap mendoakan yang terbaik bagi perjalanan hidup kami masing-masing. Untuk kesekian kalinya aku harap JANGAN ADA BENCI dihati masing-masing...

No comments:

Post a Comment