Sunday, October 14, 2012

Kehilangan

Salam semua

orite apa khabar semua yang membaca ( kalau ada yang membaca ), lama sungguh aku tidak mengupdate blog ini. Actually memang aku agak terbatas untuk senantiasa mengemaskinikan status disini... Namun aku bukanlah memberikan alasan yang tidak munasabah kerana kurang aktif kebelakangan ini... Ada masa aku tetap akan menulis disini. Ok laa panjang nya mukadimah aku ni. Sebenarnya apa kaitan KEHILANGAN tu? Dalam tahun 2012, aku rasa macam2 benda yang telah berlaku dalam hidup aku. Dalam keterujaan aku untuk bekerjasama dengan kawan rapat aku, malangnya kesempatan tu tidak bertahan lama.. Ramai yang dapat balik ke tempat yang dimohon dan tinggallah aku masih setia disini. walau apa pun perjuangan dan hidup perlu diteruskan.. Aku dokan yang terbaik sahaja untuk semua kawan2ku.. Selepas tu aku diuji pula dengan sesuatu yang tidak disangka. Pada dasarnya satu nikmat aku telah pun ditarik kerana 'perkara' tersebut. Namun setelah difikirkan semula, mungkin perkara yang terjadi mempunyai hikmah disebaliknya nanti... Apakah ia? BIARLAH RAHSIA.... Oklah itu sahaja untuk sekarang... Lepas ni more story... Peace allz...

No comments:

Post a Comment