Sunday, October 14, 2012

Keserabutan Bertimpa

Haloooo

Whats up? ermmm pe cerita lagi ni kan? Serabut? Apa yang serabutnya ni? Haaaa apa lagi hidup aku la yang berserabut.. Pada pandangan orang, hidup aku memang macam tiada benda yang hendak diserabutkan sangat.... Tapi realitinya aku yang menjalani kehidupan sebagai diri aku dan aku rasakan ianya memang agak kelam kabut.. Kenapa aku kata sebegitu? Sebab aku baru berusia 20an dan bermacam2 benda yang hendak diambil tahu.. Kadang2 aku rasa aku tidak sepatutnya terbeban dengan keadaan semasa aku sekarang. Tapi demi masa depan aku mesti laluinya juga. Dan pengalaman yang aku peroleh sekarang mungkin akan berguna pada masa depan.. Walaubagaimana pun aku tetap bersyukur dengan apa yang aku lalui sekarang... Peace again....

2 comments:

  1. cak! jangan difikirkan perkara sedih2.. sbb perkara sedih lea punca masalah kita.. cer senyumm.. gerenti ekau hepi selalu.. cayolah kat den.. hih3..!

    ReplyDelete
  2. ermmm yo ko kak?? tapi kalau xdifikirkan pun memang xbole jugak... jadi nak tak nak kena hadap jer kan....

    ReplyDelete