Friday, October 19, 2012

Salah Tindakan Membawa Masalah

Bismmilahhirrahmannirahim

Selamat sejahtera kepada semua...

Baiklah untuk entri kali ni aku nak menarik perhatian mengenai isu penderaan bayi. Mesti semua ada membaca akhbar tentang kes seorang bayi yang mati kerana didera. Bagi aku mereka yang sanggup melakukan perkara sedemikian amat-amatlah tidak berperikemanusiaan. Aku tidak mempunyai cahaya mata lagi kerana aku masih belum berkahwin namun aku mempunyai 2 orang anak buah. Aku amat menyayangi keduanya sama macam anak aku sendiri..


Manusia zaman sekarang memang sudah tidak berfikir dalam melakukan sesuatu tindakan. Apa yang boleh disimpulkan mereka seperti tiada pedoman dan hukuman yang setimpal dengan perbuatan yang mereka lakukan patut dikenakan terhadap mereka. Semoga roh anak kecil tersebut dicucuri rahmat dan semoga syurga abadi menantinya.

No comments:

Post a Comment