Thursday, October 18, 2012

Hipotesis

Salam dan selamat pagi semuanya.
Bismillahhirrahmannirahim

Alhamdullilah hari ini aku diberi kesempatan dan nafas lagi untuk aku menjalani kehidupan yang telah ditentukan olehNYA. Kebelakangan dan beberapa hari ini aku sering menceritakan tentang perasaan kerana sesuatu yang tidak dirancang telah berlaku dalam perhubungan aku. Bak kata pepatah 'kusangka panas hingga ke petang rupanya hujan ditengahari'... Tidak mengapalah kerana mungkin tersirat dan tersurat sesuatu disebaliknya. Tetapi hati yang kecewa mungkin mengambil masa untuk sembuh. Walaubagaimanapun hidup kena berfikiran positif. Pengalaman mengajar erti kehidupan. Baiklah apa-apa pun ruangan ini akan cuba dikemaskinikan dari masa ke semasa mengenai pelbagai isu yang akan aku sentuh.. Sebab motif utama ruangan ini juga adalah tentang pandangan dan pengalaman aku dan juga yang berada di sekeliling. Insyaallah aku akan menyiarkan buah tangan terbaru ilham aku sendiri disini sekiranya idea datang mencurah-curah. Sehingga itu nantikan....

No comments:

Post a Comment