Saturday, October 27, 2012

Kuala Ku Lumpur....

Bismmillahhirrahmannirahim

Kuala Lumpur senyumanmu di malam ini..... Haaa tiba-tiba pulak buat tajuk mengenai Kuala Lumpur kan. Bukannya ada apa pun. Cuma aku dah lama tidak lepak atau pun lebih ideal disebut hangout ke Kuala Lumpur. Bukanlah nak kira jauh sangat Seremban untuk sampai ke Kuala Lumpur ni. Dalam satu jam pun dah boleh sampai. Cuma aku rasa dah tiada apa kalau aku sengaja nak datang ke Kuala Lumpur ni. Kawan-kawan pun semuanya sudah balik ke negeri dan tempat asal masing-masing. Kali ini pun aku datang ke Kuala Lumpur untuk menghantar abang aku yang hendak ke Perak menaiki bas di Perhentian Duta. Tapi sekali-sekala datang boleh la dikira keseronokannya dengan suasana malam yang dingin.



Inilah suasana malam yang dingin sedang aku nikmati. Baik juga kerana dalam bulan Oktober dan mungkin tahun 2012 ini merupakan tahun dan bulan yang amat memberikan seribu warna dalam hidup aku. Dan aku perlukan ketenangan walaupun seketika dalam usaha untuk melupakan segalanya.

No comments:

Post a Comment